Serviceanmälan

Här gör du som hyresgäst din felanmälan eller servicebeställning

Viktig information till dig som hyresgäst

Med anledning av coronaviruset (COVID-19) ber vi dig som har symptom som feber, hosta eller snuva att avvakta med icke akuta serviceanmälningar. Vi vidtar dessa åtgärder för att minska smittorisken för dig som hyresgäst och våra medarbetare. Vi ber om din föreståelse då vi kommer att agera för din och våra medarbetares säkerhet. 

Använd formuläret för att anmäla, ej akuta fel i din bostad, lokal eller i fastigheten. För akuta fel kontaktas driftföretaget via telefon, telefonnumret till driftföretaget visas när du valt adress i sökfältet.

Gör så här: 

  1. Börja med att fylla i adressen i sökfältet för din lokal eller bostad.

  2. Fyll i uppgifterna i formuläret. Tänk på att inte lämna känsliga uppgifter i textrutan. Personuppgifter lämnas endast i de fält som är avsedda för detta.

  3.  Du kommer att få en bekräftelse på att din felanmälan är skickad till den e-postadress du angett. Använd ärendenumret som du fått i mailet när du är i kontakt med driftföretaget, i mailet finns det även en klickbar länk för att kunna följa ditt ärende via webben.

OBS! För en del adresser finns det ännu inget formulär kopplat. Istället visas endast kontaktuppgifterna till fastighetens driftföretag. Använd dessa kontaktuppgifter för felanmälan/beställning.